GWARANCJA JAKOŚCI I SERWIS
Logo HERBALIFE™ stanowi Twoją gwarancję wysokiej jakości produktów, wsparcia, które razem z nimi otrzymujesz oraz satysfakcji. Możesz mu zaufać.
Od 1980 roku Herbalife przoduje w udoskonalaniu indywidualnych rozwiązań z zakresu odżywiania korzystając z doświadczeń zespołu zaufanych konsultantów. Tworzy zaawansowane produkty, które przynoszą wyraźne korzyści milionom ludzi w ponad 80 krajach na całym świecie.
Produkty są wytwarzane przy użyciu wysokiej jakości składników, wg. ściśle kontrolowanych, restrykcyjnych procedur i odpowiadają normom i regulacjom prawnym krajów, w których są sprzedawane.
30-DNIOWA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia produkty skutecznych i o wysokiej jakości, dlatego oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeśli którykolwiek z naszych produktów nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Otrzymasz wtedy pełny zwrot kosztów. W ten sposób chcemy dać Ci pewność Twej pełnej satysfakcji.
Uwaga: Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Dzięki temu będzie można szybciej zgłosić reklamację z tytułu “Gwarancji Herbalife” w celu identyfikacji transakcji z Dystrybutorem Herbalife.
REKLAMACJE LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania, zaleca się odmówienie przyjęcia przesyłki. Następnie należy skontaktować się z nami pod numerami telefonu dostępnymi w dziale obsługi klienta. KONTAKT
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok[at]herblive.pl udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji oraz odstąpienia od umowy znajdują się w dziale REGULAMIN